معایب طراحی سایت با وردپرس
نوشته شده توسط : karait

وردپرس چیست؟

وردپرس یک ابزار رایگان برای طراحی سایت به شمار می‌رود. از این رو توانسته درسرتاسر دنیا محبوبیت بسیار زیادی کسب کند و افزاد زیادی را وارد فضای مجازی کند. اما کار کردن با این پلتفرم‌ چالش‌های خود را دارد. در ادامه می‌خواهیم با برخی از این چالش‌ها و معایب وردپرس آشنا شده و راه‌حل‌های آن را بدانیم.

تشخیص طراح حرفه‌ای

امروزه افراد و شرکت‌های بسیاری هستند که بر روی وردپرس فعالیت می‌کنند. اما در این میان افراد سودجو و نامعتبر زیادی هم وجود دارند که همکاری با آن‌ها می‌تواند ضررهای جبران ناپذیری را به کسب و کار شما وارد کند. بنابراین تشخیص یک طراح معتبر و حرفه‌ای، خود یک چالش بزرگ است.

چگونه طراح حرفه‌ای انتخاب کنیم؟

طراح حرفه‌ای باید بتواند به شما تضمین و گارانتی ارائه کند. زیرا آن‌چه که اهمیت دارد توسعه همیشگی سایت شما است. یک فرد یا شرکت معتبر همواره مشکلات سایت شما را برطرف کرده و با به روزرسانی‌های مداوم آن را توسعه می‌دهد.

تعیین امکانات

هنگامی که برای یک فرآیند خاص، افزونه‌ای را جست و جو می‌کنید با نتایج بسیاری روبه رو خواهید شد. اما این که کدام را انتخاب کنید، خود چالش بزرگی است. لزوما افزونه‌ها و قالب‌هایی که بالاتر قرار گرفته‌اند، بهتر نیستند. برای مثال ممکن است با تبلیغات بالا قرار گرفته باشند. حتما در این زمینه باید از افراد متخصص مشاوره گرفت.

وسوسه صاحب کسب و کار

مممکن است صاحب کسب و کار افزونه‌های بسیاری را انتخاب کرده و قصد داشته باشد از آن‌ها در سایت خود استفاده کند. اما واقعیت آن است استفاده بیش از حد و غیرضروری می‌تواند به شدت سئو سایت سایت را در جهت منفی تحت تاثیر قرار دهد. بنابراین باید حتما طبق نیاز و اهداف کسب و کار موارد ضروری را برای سایت تعیین نمود.

در ادامه پیشنهاد می‌کنیم در کنار معایب وردپرس، با مزایای طراحی سایت با وردپرس نیز آشنا شوید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 10 دی 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: