نوشته شده توسط : karait

به روز رسانی سایت باید در اولویت کاری شما باشد. یک سایت قدیمی و به روز رسانی نشده به مرور با انواع خطرات امنیتی و ویروسی رو به رو خواهد شد. این موضوع به مرور سایت را کند و غیر قابل استفاده می‌کند. طبیعتا کاربران جذب چنین سایتی نشده و بلافاصله آن را ترک می‌کنند.

نکته دیگری که باید همواره در نظر داشته باشید رقبا است. همواره باید همگام با رقبا پیش بروید تا بتوانید بقای خود را تضمین کنید. شما مانند رقبا باید سایت خود را به روز نگه دارید.

به روز رسانی سایت چه امکاناتی را در اختیار شما قرار می‌دهد؟

با به روز رسانی سایت می‌توانید به منظم از سایت خود بک آپ گرفته و اطلاعات خود را حفظ کنید. از سوی دیگر با به روز رسانی، باگ‌ها و مشکلات سایت را رفع کرده و کارایی آن را افزایش می‌دهید. هم‌چنین از خطر حمله هکرهاو ویروس‌ها جلوگیری می‌کنید. از این طریق هم امنیت سایت افزایش یافته و هم بازدید از سایت به مراتب بیشتر می‌شود.

درباره خدمات به روزآوری سایت در مقاله به روز رسانی سایت بیشتر بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چگونه امنیت سایت خود را افزایش دهید؟

اطلاعات بین سرویس دهنده و سرویس گیرنده در فضای اینترنت در سایت‌ها با http به نمایش در می‌آید. اطلاعات با پروتکل http از هیچ گونه رمز گذاری برخوردار نیستند. در نتیجه امنیت اطلاعات در پایین‌ترین سطح خود قرار دارد. با تهیه SSL می‌توانید اطلاعات سایت خود را رمزگذاری کرده و با پروتکل https  به کاربر نمایش دهید.

مزایای استفاده از SSL چیست؟

برای افزایش امنیت سایت خود لازم است تا از SSL استفاده کنید. زیرا

  • اعتماد کاربران افزایش می‌یابد
  • در سئو سایت اثر گذار است
  • برای فروشگاه‌های اینترنتی با درگاه پرداخت تهیه از ملزومات است.
  • برای تهیه اینماد از ملزومات است

بنابراین در هر کسب و کاری برای حفظ امنیت اطلاعات مشتریان و جلب اعتماد آن‌ها لازم است تا امنیت سایت خود را از طریق خریداری SSL افزایش دهید. در غیر این صورت مشتریان به مرور اعتماد خود را از دست داده و سایت را ترک خواهند کرد. این موضوع مخاطرات زیادی برای کسب و کار شما به همراه خواهد داشت.

برای آشنایی بیشتر مقاله خدمات امنیت سایت را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

محتوا چیست؟

از طریق محتوا پیام خود را به مخاطب انتقال می‌دهید.  این پیام به شکل‌های مختلفی می‌تواند انتقال یابد، از جمله متن، تصویر، صوت و ویدئو.

کدام نوع از محتوا اثرگذارتر است؟

واقعیت آن است ابتدا باید مخاطبان خود را در نظر بگیرید. باید ببینید به کدام یک از انواع محتوا بیشتر علاقه نشان می‌دهند و تمایل دارند کدام یک را بیشتر به اشتراک بگذارند.

اما به طور کل آمارها نشان داده افراد امروزه از محتوای ویدئویی بیشتر استقبال می‌کنند. اما این گونه نیست که که سایر روش‌ها بی فایده باشد. استفاده از محتوای تصویری ماندگاری بالایی در ذهن مخاطب ایجاد می‌کند و هزاران برابر بیشتر از متن اثرگذاری دارد.

محتوای جذاب چیست؟

امروزه کاربران با حجم زیادی از اطلاعات و محتوا در فضای مجازی رو به رو هستند. بنابراین باید انتخاب کنند کدام محتوا را مورد بررسی قرار دهند. به زبان ساده باید محتوای جذاب تولید کنید تا مخاطب شما را مشاهده کند. برای تولید محتوای جذاب باید مخاطب خود را در نظر بگیرید. بدانید او چه نیازهایی دارد، چه علایقی دارد، کدام نوع از محتوا را بیشتر می‌پسندد و درنهایت شما چگونه می‌توانید با محتوای خود نیاز او را برطرف کنید.

بسته تولید محتوای اوریجینال چیست؟

با توجه به آن که همواره باید در سایت خود محتوای به روز تولید کنید و از طریق محتوا با کاربران سایت تعامل داشته و آن‌ها را به سمت خود جذب کنید، بسیار مهم است محتوای اصولی و حرفه‌ای متناسب با کسب و کار خود تهیه کنید.

برای آشنایی بیشتر با تولید محتوای اوریجینال متناسب با کسب و کار خود مقاله تولید محتوا را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

کمپین هوشمند تبلیغات بنری چیست؟

گوگل ادوردز یک نوع تبلیغ در فضای اینترنت به شمار می‌رود. بدین صورت که در ازای یک دسته از کلمات کلیدی مشخص سایت شما در رتبه‌های اول نتایج جست و جو نمایش داده خواهد شد.

نتایج استفاده از چنین تبلیغاتی افزایش ترافیک سایت شما است. در نتیجه برند شما بیشتر در جلو چشمان کاربر قرار گرفته و بیشتر در ذهن خواهید ماند.

این نوع از تبلیغات با توجه به آن که می‌تواند مخاطبان هدف را در نظر بگیرد، در مقابسه با سایر روش‌های تبلیغاتی بسیار کارآمد است.

آیا بسته کمپین هوشمند تبلیغات بنری مناسب شما است؟

انواع روش‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد. هر یک حجم مشخصی از مخاطبین را در محدوده زمانی و مکانی مشخص در بر می‌گیرند. بسته کمپین هوشمند این امکان را ایجاد می‌کند تا بتوانید در هر گونه کسب و کاری چه بزرگ و چه کوچک مخاطبین هدف خود را پیدا کنید و مشخص کنید در چه بازه زمانی شما را مشاهده کنند. هم‌چنین می‌دانید که فضای مجازی هیچ گونه محدودیت مکانی برای شما ایجاد نمی‌کنید.

از این رو چه در کسب و کارهای پر رقابت و چه در کسب و کارهای نوپا این روش بسیار اثربخش‌تر و کاآمدتر از سایر روش‌ها به نظر می‌رسد.

برای اطلاع بیشتر از نقاط تمایز و امکانات این بسته در مقاله بسته کمپین هوشمند تبلیغات بنری بیشتر بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

قبل از طراحی سایت این سوال در ذهن پیش می آید زمان طراحی سایت چه قدر است؟ واقعیت آن است به این سوال نمی توان پاسخ مشخصی داد. زیرا با توجه به اهداف و نیازهای کسب وکار شما، المان ها  و بخش های مختلفی در سایت ایجاد می شوند و هر یک زمان خاص خودرادارند. اما باید  بدانیم چه عواملی بر زمان طراحی سایت اثرگذار هستند؟

فاکتورهای مهم در تعیین زمان طراحی سایت

نوع سایت

به طور کل سایت های قالب آماده، با توجه به آن که از قبل کدنویسی شده اند در مدت زمان  کوتاهی قابل اجرا هستند وتنها لازم است اختصاصی سازی های مورد نظر شما در آن انجام  گیرد.

یک سایت می تواند جهت اطلاع رسانی طراحی گردد. یعنی تنها محصولات و خدمات کسب وکار خود را در آن معرفی کنید. چنین سایتی ممکن است در چند روز بتواند آماده شود. اما اگر بخواهید بخش فروشگاه را نیز به سایت خود اضافه کنید، با توجه به اهداف کسب و کار  و پیچیدگی ها وظرایفی که باید ایجاد شود، زمان بیشتری مورد  نیاز است.

کیفیت سایت

نوع کدنویسی، امنیت، رابط کاربری، تجربه کاربری، سئو و... هر یک می توانند در  سطوح مختلفی اجرا شوند و با  توجه به میزان کیفیت و حرفه ای بودن هر یک زمان اجرا نیز متفاوت است.

شرکت طراحی سایت

بدیهی است استفاده از یک تیم متخصص، حرفه ای، با تجربه و اعتبار مناسب به  شما اطمینان خاطر می دهد بدون بدقولی و دیرکرد، در کوتاه ترین زمان ممکن پروژه اجرا می شود.

در ادامه برای آشنایی بیشتر مقاله زمان طراحی سایت را  بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 1
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چرا باید در صفحه اول گوگل باشید؟

خود شما درباره هر موضوعی که جست و جو کنید، اصولا در همان صفحه اول به نتیجه مورد نظر دست می‌یابید و دیگر نیاز به بررسی صفحه‌های دیگر ندارید. بنابراین بسیار مهم است برای دیده شدن و افزایش ترافیک سایت، در صفحه اول نتایج جست و جو حضور داشته باشید.

اما چگونه در صفحه اول گوگل باشید؟

فاکتورهای بسیار زیادی در الگوریتم‌های گوگل جهت رتبه بندی سایت‌ها وجود دارد. بنابراین باید سعی کنید تا این عوامل را در سایت خود پیاده سازی کنید. از جمله...

سئو سورس

کدنویسی‌های سایت باید به صورت بهینه نوشته شوند و در واقع سئو باشند. بنابراین حتما در طراحی سایت از متخصصین حرفه‌ای استفاده کنید تا یک سایت با سئو سورس به شما تحویل دهند. عواملی چون فشرده سازی فایل‌ها، بهینه سازی تصاویر و ... در این بخش اهمیت دارند.

سئو محتوا

تولید محتوا در کلمات کلیدی حوزه کسب وکار و رعایت قوانین سئو در آن موجب می‌شود در کلمات کلیدی اختصاصی کسب و کار خود رتبه کسب کنید.

ریسپانسیو

با توجه به آن که امروزه حجم بسیاری از وب‌گردی‌ها با استفاده از موبایل صورت می‌گیرد، بسیار مهم است قالب سایت در صفحه موبایل نیز به درستی به نمایش درآید و به اصطلاح سایت ریسپانسیو باشد.

 تجربه کاربری

رعایت اصول تجربه کاربری موجب می‌شود دسترسی به محتوا و بخش مورد نظر در سایت در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق بیفتد.

برای آشنایی بیشتر با سایر عوامل مقاله طراحی سایت برای صفحه اول گوگل را بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

اگر کاربران جذب سایت شما نشوند، به مرور مشتریان خود را از دست داده و بقای کسب و کار شما به خطر می‌افتد. در این راستا لازم است بدانید چه عواملی موجب می‌شوند تا کاربران سایت شما را ترک کنند. عواملی چون:

رابط کاربری سایت

حجم اطلاعاتی که در سایت به کاربر ارائه می‌دهید زیاد است. در نتیجه اطلاعات باید به صورت دسته بندی شده و با چیدمان صحیح در دسترس قرار گیرند. در غیر این صورت کاربر دچار سردرگمی شده و سایت را ترک خواهد کرد. حتما در هر مرحله از طراحی سایت باید در نظر داشت در کوتاه‌ترین زمان و به ساده‌ترین شکل باید به محتوای سایت دسترسی پیدا کرد.

تبلیغات

یکی از روش‌های جذاب و پردرآمد، تبلیغات سایر کسب و کارهای مجازی در سایت است. اما باید توجه داشت تبلیغات بیش از حد هم موجب آزار مخاطبین شده و هم توجه آن‌ها را از محتوای سایت شما کاهش می‌دهد. بنابراین باید به صورت بهینه از این قابلیت استفاده کنید.

طراحی سایت

ظاهر و جلوه بصری جذاب، نقش بسیار مهمی در جذب مخاطبین دارد. در همان ثانیه‌های اول باید مخاطب را متوجه کسب و کار خود کرده و سعی کنید در ذهن او ماندگار شوید. استفاده از رنگ بندی مناسب و جذاب، فونت خوانا بسیار حائز اهمیت است.

به روز رسانی

سایت خود را به روز کنید. مخاطب در مواجهه با یک سایت قدیمی و بدون اطلاعات به روز، سریعا جذب سایت‌های رقیب می‌شود. حتما در نظر داشته باشید همواره همگام با رقبای خود پیش بروید.

برای آشنایی با سایر عوامل، مقاله علل ترک کاربر ازسایت را بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چه نکاتی را باید در افزایش امنیت یک سایت وردپرسی لحاظ کنید؟ به عبارتی باید این موضوع را بررسی کنیم چه عواملی بر امنیت سایت وردپرسی اثرگذار هستن. از مهم‌ترین عوامل می‌توان به

  • میزبانی وب
  • سطح دسترسی
  • قالب‌ها و پلاگین‌ها
  • نام کاربری و کلمه عبور
  • به روزرسانی‌ها و...
  • میزبانی وب
  • کیفیت سرویس میزبانی وب اهمیت بسیار زیادی در افزایش امنیت سایت دارد. حتما از یک سرویس دهنده معتبر استفاده کنید تا بتواند به روز رسانی و پشتیبانی از سخت افزار و نرم افزار را تحت نظر متخصصین حرفه‌ای انجام دهد.

سطح دسترسی

سطح دسترسی مناسب فایل‌ها و پوشه‌ها موجب می‌شود درها به روی هکرها بسته شود.

قالب‌ها و پلاگین‌ها

توصیه می‌کنیم از قالب‌های قفل شکسته و رایگان تا حد امکان استفاده نکنید. زیرا افراد بسیاری از این شرایط استفاده کرده و با استفاده از کدنویسی‌های مخرب به اطلاعات شما دست پیدا می‌کنند. بنابراین حتما از قالب‌های معتبر و استاندارد جهت حفظ امنیت سایت وردپرسی خود استفاده کنید.

نام کاربری و کلمه عبور

توصیه اکید می‌شود از نام کاربری و رمز عبور ساده، تکراری و کوتاه استفاده نکنید. زیرا هکرها می‌توانند به سادی به ان‌ها دسترسی پیدا کنند. برای نمونه حتما از حروف کوچک و بزرگ و کاراکترهای ویژه استفاده نمایید.

به روز رسانی هسته وردپرس

اگر زمان زیادی از انتشار یک هسته وردپرس بگذرد، هکرها فرصت پیدا می‌کنند تا راه‌های نفوذ به آن را بیابند. بنابراین حتما به روز رسانی‌ها را در سایت خود اعمال کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با سایر عوامل مقاله امنیت وردپرس را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

برای طراحی، توسعه و ارتقا وب سایت خود باید برنامه نویسی کنید. زبان برنامه نویسی شامل مجموعه‌ای از نشانه‌گذاری‌ها و کدگذاری‌ها است. برنامه نویسی در طراحی سایت در دو بخش فرانت اند و بک اند صورت می‌گیرد.

فرانت اند چیست؟

برنامه نویسانی که در بخش فرانت اند فعالیت می‌کنند بیشتر بر آن چه که کاربر در ظاهر سایت مشاهده می‌کند، تمرکز دارند. در این سطح، یک برنامه نویس فرانت اند آن چه را که کاربر برای اولین بار در مرورگر خود مشاهده می‌کند را مدیریت می‌کند. وظیفه اصلی یک طراح سایت فرانت اند در ابتدا طراحی ظاهر مناسب و اصولی متناسب با اهداف و نیازهای سایت است.

کاربردی‌ترین‌ها در زبان برنامه نویسی فرانت اند

HTML

HTML به عنوان اولین زبان برنامه نویسی تحت وب در سال 1990 ایجاد شد و امکان طراحی سایت با امکانات جزئی را فراهم کرد. فایل‌های این زبان قابلیت اتصال به Css را نیز دارند. هم‌چنین در به روز رسانی‌های این زبان، امکان طراحی سایت ریسپانسیو نیز به وجود آمد.

CSS

Css در سال 1996 معرفی شد و انقلاب بزرگی در طراحی سایت ایجاد کرد و استاندارد سازی‌های لازم را در طراحی سایت ایجاد کرد. این نوع از فایل‌ها جهت زیباسازی فایل‌‌‌های HTML همچون رنگ بندی، نوع فونت، اندازه فونت، فاصله‌ها، چیدمان المان‌ها و ... به کار می‌روند.

Java Script

زبان در سال 1995 شروع به فعالیت کرد و سال‌ها است که در لیست محبوب ترین زبان های برنامه نویسی جای گرفته است. این زبان جهت زیبا سازی و ایجاد صفحات تعاملی در سایت بسیار کاربردی هستند. این

در ادامه برای آشنایی با سایر زبان‌ها، مقاله زبان برنامه نویسی طراحی سایت را بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 18
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

اگر قصد راه‌اندازی یک فروشگاه آنلاین را دارید حتما باید درگاه پرداخت دریافت کنید. اما انواع درگاه‌های پرداخت چیست و چگونه می‌توانید آن‌ها را دریافت کنید؟ در ادامه همراه ما باشید.

انواع درگاه پرداخت

دو نوع درگاه پرداخت موجود است:

  • مستقیم
  • واسطه

درگاه پرداخت مستقیم

برای دریافت درگاه پرداخت مستقیم باید از طریق بانکی که در آن حساب دارید، اقدام کنید. اما قبل از ان لازم است حتما

  • سایت فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کرده باشید
  • اینماد داشته باشید
  • مدارک مورد نیاز چون کارت ملی، شناسنامه و مجوز کسب و کار خود را همراه داشته باشید

درگاه پرداخت واسطه

درگاه‌های واسط توسط شرکت‌های خاصی ارائه می‌شوند. برای دریافت درگاه پرداخت واسطه نیازی نیست حتما سایت شما راه اندازی شده باشید، اینماد داشته باشید یا مجوز کسب و کار خود را دریافت کرده باشید. هم‌چنین در مدت زمان کوتاهی برای شما فعال خواهد شد.

تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و واسطه

درگاه پرداخت مستقیم با توجه به ملزومات و مدارکی که نیاز دارد(همچون اینماد، مجوز کسب و کار) زمان بیشتری برای فعال شدن نیاز دارد. اما درگاه واسط در زمان کوتاهی فعال می‌شود و ملزومات خاصی ندارد.

درگاه مستقیم کارمزد ندارد و به صورت آنی پول به حساب شما واریز می‌شود. اما درگاه واسط شمامل کارمزد است و تسویه حساب به روش پایا صورت می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر مقاله انواع روش پرداخت در فروشگاه آنلاین را مشاهده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چرا نماد الکترونیکی؟

با توجه به آن که در فضای آنلاین و فروش‌های اینترنتی، همواره افرادی هستند که از این شرایط سو استفاده  می‌کنند تا از اطلاعات مشتریان بهره برداری کنند، طرحی با نام نماد اعتماد الکترونیکی یا همان اینماد مطرح شد.

اینماد چیست؟

استفاده از اینماد در سایت‌هایی که فروش آنلاین دارند بسیار مطرح است. داشتن اینماد قانونی بودن فعالیت کسب و کار شما را به مشتری نشان خواهد داد.

اگر اعتماد بین شما و مشتری وجود نداشته باشد، مشتریان هرگز از محصولات شما استفاده نخواهند کرد و این موضوع سایت و فعالیت شما را به نابودی می‌کشاند. در این راستا استفاده از اینماد در جلب اعتماد مشتری بسیار اثرگذار است.

نکته قابل توجه آن است برای دریافت درگاه پرداخت الکترونیک مستقیم از بانک لازم است حتما ایناد داشته باشید. در غیر این صورت نمی‌توانید درگاه پرداخت آنلاین خود را ثبت کنید.

شرایط اخذ اینماد چیست؟

برای اخذ اینماد باید حداقل یک فروشگاه آنلاین داشته باشید. یعنی محصولاتی داشته باشید که به صورت آنلاین بتوانید بفروشید. هم‌‌چنین اطلاعات محصول همچون معرفی ویژگی‌های محصول، قیمت و... را درج کنید. از سوی دیگر شخصی که قصد دریافت اینماد را دارد، باید صاحب دامنه نیز باشد تا بتواند آن را به نام خود ثبت کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره درباره اخذ اینماد می‌توانید مقاله نماد الکترونیکی (اینماد) چیست را مطالعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چه زمانی باید از طراحی سایت اطلاع رسانی استفاده کنید؟

اگر فقط قصد دارید محصولات و خدمات کسب و کار خود را در فضای مجازی به کاربران معرفی کنید و در واقع اطلاع رسانی انجام دهید، استفاده از این گونه طراحی سایت به شما توصیه می‌شود.

می‌توانید در سایت از اهداف کسب و کار خود به مشتریان بگویید. محصولات خود را معرفی کنید. رزومه خود را با آن‌ها به اشتراک بگذارید. راه‌های ارتباطی شرکت را در دسترس مشتریان بگذارید. از نمونه کارهای خود بگویید و ...

طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی چیست؟

با استفاده از بسته طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی می‌توانید با یک طراحی کاملا اختصاصی‌سازی شده تمایز کسب و کار و برند خود را نشان دهید.

بنابراین شما می‌توانید با توجه به اهداف کسب و کار خود و بررسی نیازها و علایق مشتریان خود، مشخص کنید به چه بخش‌ها و فرآیندهایی در سایت خود نیاز دارید و بر این اساس سایت خود را طراحی کنید.

نقطه تمایز طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی چیست؟

از جمله نقاط تمایز این بسته طراحی سایت طراحی قالب اختصاصی سازی شده، ریسپانسیو، ارائه هاست و دامنه، سئو سورس است. به همراه تعداد صفحات داخلی کامل است. این بسته در چهار قالب برنزی، نقره‌ای، پلاتین و طلایی عرضه می‌شود. برای آشنایی بیشتر مقاله طراحی سایت اطلاع رسانی انتخابی را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 بهمن 1399 | نظرات ()