نوشته شده توسط : karait

چرا باید فروشگاه آنلاین ابزار و یراق داشته باشید؟

انوع صنایع و کسب و  کارهای مختلف جهت پیشبرد فرآیندها و امور خود نیاز به ابزار و یراق‌های متنوعی دارند. بنابراین بهترین فرصت برای شما پیش می‌آید تا با صرف یک هزینه مقرون به صرفه محصولات را خود را در فضای مجازی به کاربران معرفی کنید. مزیت قابل توجه این روش حذف محدودیت‌های زمان و مکان در دسترسی به مشتریان است. بنابراین طراحی سایت فروشگاه آنلاین ابزار و یراق گزینه مناسبی به شمار می‌رود.

امکانات طراحی سایت فروشگاه آنلاین ابزار و یراق چیست؟

معرفی فروشگاه و اطلاعات تماس

کسب و کار خود را یه کاربران سایت معرفی کنید. از سوابق، خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید، مزایایی که نسبت به سایر رقبا دارید، نمایندگی‌ها و... به کاربر بگویید.

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین ابزار و یراق حتما اطلاعات تماس را جهت ایجاد دسترسی و پشتیبانی در اختیار کاربر بگذارید.

دسته بندی و معرفی محصول

با طراحی سایت فروشگاه آنلاین ابزار و یراق، محصولات خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و به کاربر نمایش دهید. 

برای هر یک از محصولات صفحه‌ای طراحی کنید. حتما از تصاویر با کیفیت استفاده کنید و اطلاعات کافی درباره محصول ارائه دهید.

فروش آنلاین محصول 

در طراحی فروشگاه آنلاین ابزار و یراق می‌توانید سفارش مشتری را آنلاین ثبت کنید، با درگاه پرداخت هزینه را از او دریافت کنید، برای مشتری فاکتور صادر کنید و...

سئو سایت

حالا که در فضای مجازی حضور پیدا کرده اید باید سعی کنید همگام با رقبا پیش روید و بیشتر دیده شوید. در این راستا استفاده از اصول سئو کمک می‌کند تا در رتبه‌های برتر گوگل قرار گیرید.

پشتیبانی سایت

پس از طراحی سایت فروشگاه آنلاین ابزار و یراق باید بدانید که سایت شما نیاز به رسیدگی، توسعه و بهبود دارد. در غیر این صورت از رقبا عقب مانده و حذف خواهید شد. بنابراین با پشتیبانی از سایت جهت رفع مشکلات، به روز رسانی و ارتقا امنیت آن اقدام کنید.

برای آشنایی بیشتر مقاله طراحی سایت فروشگاه ابزار و یراق را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 27 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چرا باید یک فروشگاه آنلاین داشته باشید؟

امروزه انواع کسب و کارهای مختلف سعی بر حضور در فضای مجازی دارند. زیرا فضای مجازی عملا انواع محدویت‌های زمان و مکان را در دسترسی به مشتری حذف خواهد کرد. یک فروشگاه آنلاین، محصولات شما را به طیف وسیعی از کاربران معرفی کرده و از این طریق تغییرات بزرگی در فروش شما ایجاد می‌کند.

امکانات طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار چیست؟

معرفی فروشگاه و اطلاعات تماس

کسب و کار خود را یه کاربران سایت معرفی کنید. از سوابق خود، خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهید، مزایایی که نسبت به سایر رقبا دارید، شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و... 

دسته بندی و معرفی محصول

با طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار، محصولات خود را در منوی سایت دسته بندی کرده و سپس در صفحه‌ای جداگانه هر یک از محصولات را معرفی کنید. به منظور معرفی حتما از تصاویر با کیفیت استفاده کنید و اطلاعات کافی درباره محصول را در اختیار مشتری قرار دهید.

فروش آنلاین محصول 

سفارش مشتری را آنلاین ثبت کنید، با درگاه پرداخت هزینه را از او دریافت کنید، هماهنگی‌های لازم جهت دریافت محصول را در سایت انجام دهید، برای مشتری فاکتور صادر کنید و...

تولید محتوا

در طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار، از ویژگی‌ها، کاربرد و خواص آجیل و خشکبار برای کاربران محتوا تولید کنید تا بازدید سایت خود را افزایش دهید.

طراحی سایت چند زبانه

با توجه به آن که آجیل و خشکبار در سایر کشورها علاقه‌مندان بسیاری دارد، می‌توانید با طراحی سایت چند زبانه مشتریان سایر کشورها را نیز به خود جذب کرده و محصولات را به آن‌ها معرفی نمایید.

طراحی سایت ریسپانسیو

با توجه به آن که حجم زیادی از کاربران سایت از طریق دستگاه‌های هوشمند همچون موبایل وارد می‌شوند، حتما باید طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار شما ریسپانسیو باشد تا صفحات سایت به درستی در موبایل نمایش داده شوند.

پیاده سازی اصول رابط کاربری و تجربه کاربری

به کارگیری اصول رابط کاربری و تجربه کاربری هنگام طراحی سایت فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار موجب می‌شود ظاهر سایت شما جذاب و حرفه‌ای به نظر برسد. هم‌چنین به کاربر کمک می‌کند تا در کوتاه ترین زمان و ساده‌ترین روش فرآیندهای مورد نظر در سایت را طی کرده و به اهداف خود دست یابد.

برای آشنایی بیشتر مقاله طراحی سایت آجیل و خشکبار را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

اهمیت طراحی سایت سیسمونی چیست؟

با طراحی سایت سیسمونی و راه اندازی یک فروشگاه آنلاین این امکان را می‌یابید تا محصولات خود را به کاربران فضای مجازی معرفی کنید. طراحی یک سایت جذاب و کاربردی می‌تواند مشتریان زیادی را به سمت شما جذب کرده و تغییرات بزرگی در میزان فروش  ایجاد کند. امروزه همه کسب و کارها سعی بر حضور در فضای مجازی دارند. شما نیز باید به فکر باشید تا همگام با رقبای خود پیش روید.

امکانات طراحی سایت سیسمونی چیست؟

طراحی صفحه درباره ما و تماس با ما

سیسمونی خود را به کاربران معرفی کنید. اطلاعاتی چون سال تاسیس، مزایای و خدمات ارائه شده به مشتریان، مجوزها، شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ، لینک شبکه‌های اجتماعی و ...

طراحی صفحه وبلاگ

در وبلاگ به تولید محتوای کاربردی و مورد نیاز کاربران در حوزه مادر و کودک بپردازید. تولید انواع محتوای متنی، تصویری و ویدئویی در جذب مخاطبین جدید به سایت را در نظر داشته باشید.

طراحی منو 

در طراحی سایت سیسمونی، با ایجاد منو، محصولات خود را دسته بندی کرده و با یک چیدمان صحیح و منطقی به کاربر معرفی کنید. برای نمونه پوشاک، حمام، اتاق کودک، بر حسب انواع برند و...

طراحی صفحه معرفی محصول

با طراحی صفحه مریوط به هر محصول، محتوای مورد نیاز جهت معرفی مشخصات و ویژگی‌ها را به کاربر ارائه دهید. حتما تصاویر با کیفیت از هر محصول تهیه کنید.

طراحی سیستم فروش آنلاین

در طراحی سایت سیسمونی، با راه اندازی درگاه پرداخت، سیستم ثبت سفارش، صدور فاکتور، انتخاب  روش پرداخت و تحویل کالا و... محصولات خود را در فضای مجازی به فروش برسانید.

جهت آشنایی بیشتر مقاله طراحی سایت سیسمونی را دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

 

چرا طراحی سایت تعمیرات؟

در هر حوزه‌ای از خدمات مانند تعمیرات لوازم خانگی، موبایل، خودرو و... می‌توانید انواع خدمات خود را به کاربران معرفی نمایید. با توجه به آن که افراد امروزه درباره هر موضوعی در فضای اینترنت جست و جو می‌کنند، با طراحی سایت تعمیرات بهترین فرصت برای دیده شدن کسب و کار شما به وجود می‌آید.

امکانات طراحی سایت تعمیرات چیست؟

معرفی تعمیرگاه

تعمیرگاه خود را به کاربران معرفی کنید تا اعتماد بیشتری به کسب و کار شما پیدا کنند. از تجربیات، سوابق، گواهی‌ها و مجوزها، نمایندگی‌ها، ارزش‌ها و خدماتی که به مشتری ارائه می‌دهید بنویسید.

معرفی اطلاعات تماس

باید یک پشتیبانی قوی به مشتری ارائه دهید تا رضایت او را جلب کنید. شماره تماس، آدرس، لینک شبکه اجتماعی را در اختیار کاربر قرار دهید.

معرفی خدمات

انواع خدمات خود را در با یک دسته بندی مشخص به کاربران ارائه کنید. سپس به هریک از خدمات صفحه‌ای جداگانه اختصاص داده و درباره ویژگی‌ها و امکانات آن خدمت به کاربر توضیح دهید. هر چه اطلاعات دقیق‌تر باشد، کاربر بیشتر جذب خواهد شد.

ثبت سفارش 

پس از معرفی خدمات، در طراحی سایت تعمیرات با ایجاد فرمی، اطلاعات مورد نیاز را از کاربر دریافت کرده تا سفارش خود را ثبت کند. پس از آن در کوتاه ترین زمان نیرو به محل اعزام خواهد شد.

تولید محتوا

در زمینه آموزش تعمیرات و نگه داری از لوازم، محتوای کاربردی و جذاب برای کاربرتولید کنید. با این کار بازدید از سایت خود را افزایش خواهید داد.

طراحی فرم استخدام تعمیرکار

برای تعمیرکارانی که قصد استخدام شدن در تعمیرگاه دارند، فرم مخصوص استخدام طراحی کرده و اطلاعات لازم را از آن‌ها دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر از امکانات طراحی سایت تعمیرات بیشتر بخوانید.



:: بازدید از این مطلب : 0
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : karait

چرا طراحی سایت کارگزاری بورس

ارائه خدمات شرکت‌های بورسی وابستگی بالایی به سایت آن‌ها دارد. بنابراین طراحی سایت کارگزاری بورس به صورت حرفه‌ای و تخصصی نقش مهمی در کسب و کار شما دارد. امکانات متنوعی در یک سایت کارگزاری وجود دارد که با توجه به اهداف هر کسب و کاری می‌تواند کاملا مختلف باشد. به طور خلاصه برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس در ادامه بیان می‌شوند.

امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس

معرفی کارگزاری

مجوزها و گواهی‌ها، اهداف و ارزش‌های شرکت، معرفی اعضای شرکت، تعداد شعب، همکاران و... را به کاربران معرفی کنید تا بتوانید اعتماد خود را به آن‌ها جلب کنید.

خدمات کارگزاری

انواع خدمات مختلف همچون ثبت نام آنلاین، دریافت کد بورسی، ارائه انواع سامانه‌های تحلیل، سامانه معاملات، تابلو قیمت سهام‌ها، انواع سرمایه‌گذاری‌ها، صندوق‌ها و ... را در دسته بندی‌های مشخص به همراه ارائه توضیحات کامل به کاربران ارائه دهید.

شعب کارگزاری 

شعب کارگزاری را به صورت لیست، به تفکیک شهر و در نقشه گوگل مپ می‌توانید در اختار کاربر قرار دهید. 

آموزش بورس

هر روزه افراد زیادی به دنیای سرمایه‌گذاری و بورس وارد می‌شوند و نیاز به اموزش در این حوزه دارند. می‌تواند بخشی از آموزش‌های خود را به صورت رایگان در سایت گذاشته و پس از جذی مخاطب دور‌های اموزشی را به فروش برسانید.

اخبار بورس

ارائه اخبار روز در حوزه اقتصاد، سرمایه‌گذاری، تحلیل سهام‌ها و نمادهای مهم روز و... را حتما در نظر داشته باشید. پس از طراحی سایت کارگزاری ارائه محتوای جذاب و کاربردی و به روز نقش مهمی در افزایش ترافیک سایت دارد.

مشاوره و پشتیبانی

کاربران می‌توانند درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کرده تا از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند. می‌توان خدمات پشتیبانی و مشاوره انلاین را نیز در سایت ایجاد نمود.

اطلاعات تماس کارگزاری و...

شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و هر گونه راه ارتباطی را در اختیار مشتری قرار دهید تا همواره در دسترس او باشید.

در ادامه با خدمات طراحی سایت کارگزاری بورس بیشتر آشنا شوید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()