طراحی سایت کارگزاری بورس
نوشته شده توسط : karait

چرا طراحی سایت کارگزاری بورس

ارائه خدمات شرکت‌های بورسی وابستگی بالایی به سایت آن‌ها دارد. بنابراین طراحی سایت کارگزاری بورس به صورت حرفه‌ای و تخصصی نقش مهمی در کسب و کار شما دارد. امکانات متنوعی در یک سایت کارگزاری وجود دارد که با توجه به اهداف هر کسب و کاری می‌تواند کاملا مختلف باشد. به طور خلاصه برخی از مهم‌ترین امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس در ادامه بیان می‌شوند.

امکانات طراحی سایت کارگزاری بورس

معرفی کارگزاری

مجوزها و گواهی‌ها، اهداف و ارزش‌های شرکت، معرفی اعضای شرکت، تعداد شعب، همکاران و... را به کاربران معرفی کنید تا بتوانید اعتماد خود را به آن‌ها جلب کنید.

خدمات کارگزاری

انواع خدمات مختلف همچون ثبت نام آنلاین، دریافت کد بورسی، ارائه انواع سامانه‌های تحلیل، سامانه معاملات، تابلو قیمت سهام‌ها، انواع سرمایه‌گذاری‌ها، صندوق‌ها و ... را در دسته بندی‌های مشخص به همراه ارائه توضیحات کامل به کاربران ارائه دهید.

شعب کارگزاری 

شعب کارگزاری را به صورت لیست، به تفکیک شهر و در نقشه گوگل مپ می‌توانید در اختار کاربر قرار دهید. 

آموزش بورس

هر روزه افراد زیادی به دنیای سرمایه‌گذاری و بورس وارد می‌شوند و نیاز به اموزش در این حوزه دارند. می‌تواند بخشی از آموزش‌های خود را به صورت رایگان در سایت گذاشته و پس از جذی مخاطب دور‌های اموزشی را به فروش برسانید.

اخبار بورس

ارائه اخبار روز در حوزه اقتصاد، سرمایه‌گذاری، تحلیل سهام‌ها و نمادهای مهم روز و... را حتما در نظر داشته باشید. پس از طراحی سایت کارگزاری ارائه محتوای جذاب و کاربردی و به روز نقش مهمی در افزایش ترافیک سایت دارد.

مشاوره و پشتیبانی

کاربران می‌توانند درخواست مشاوره خود را در سایت ثبت کرده تا از خدمات مشاوره بهره‌مند شوند. می‌توان خدمات پشتیبانی و مشاوره انلاین را نیز در سایت ایجاد نمود.

اطلاعات تماس کارگزاری و...

شماره تلفن، آدرس، نقشه گوگل مپ و هر گونه راه ارتباطی را در اختیار مشتری قرار دهید تا همواره در دسترس او باشید.

در ادامه با خدمات طراحی سایت کارگزاری بورس بیشتر آشنا شوید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 اسفند 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: